آئودی R8 PD GT850 بدون شک یکی از خاص ترین تیونینگ های بازار است که توسط Prior Design صورت گرفته است.

طراحی سپر جلو به طور کامل تغییر کرده و عریض تر شده است. همچنین یک اسپویلر کربنی یکپارچه در زیر آن قرار گرفته است. علاوه براین شاهد استفاده از دریچه های بزرگ  برروی هود، سقف و داخل سپر نیز هستیم. در نمای عقب نیز ترکیب اسپویلر بزرگ با سپر جدید که خروجی های دایروی را در خود جای داده نمایی متفاوت پدید آورده است. استفاده از قوس های بزرگ و رکاب جانبی از دیگر تغییراتی است که در نمای جانبی جلب توجه می کند.

قدرت موتور V8 این محصول به 420 اسب بخار رسیده است که بنا به درخواست مشتری تا 475 اسب بخار نیز قابل ارتقاست. البته اگر خواهان قدرت بیشتر هستید Prior Design  می تواند با اضافه کردن یک سیستم کمپرسور قدرت خروجی را به 565 اسب بخار برساند. هزینه ی خرید و نصب کیت 24900 یورو می باشد و همچنین برای ارتقا موتور تا 420 اسب بخار باید 5900 یورو پرداخت کرد.

نوشته شده در شنبه 30 شهريور 1392ساعت 21:21 توسط admin |

ای جی تویودا، یکی از مدیران موفق و بسیار موثر صنعت خودروسازی در سن 100 سالگی و در پی نارسایی قلبی درگذشت. وی پسر عموی بنیان گذار شرکت تویوتای ژاپن بود و به عنوان پنجمین مدیر عامل، از سال 1967 الی 1982 طولانی‌ترین دوره مدیریت این شرکت را بر عهده داشت. پس از آن تا سال 1994 به عنوان مشاور افتخاری و دست راست مدیرعامل این شرکت خدمت کرد.


ای جی تویودا فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه توکیو بود و در ابتدا که شرکت تویوتا کار بافندگی می‌کرد به عنوان یک مهندس ناظر اندازه گیری به این شرکت پیوست. سال 1966 با افزایش دامنه نفوذ تویوتا، مدل کرولا را جهانی کرد که اکنون پرفروش‌ترین خودروی تاریخ به شمار می‌آید و در سال 1989 نام تجاری لکسس (لکسوس) را برای تولید خودروهای لوکس تویوتا بنیان نهاد.


زمانی که تویودا شروع به کار کرده بود این شرکت خودروهای خود را با قطعاتی از جنرال موتورز تولید می‌کرد. اما اکنون تویوتا بزرگ‌ترین شرکت جهان است و بخش عمده ای از این موفقیت به مدیریت افرادی چون تویودا بر می‌گردد. در حال حاضر نوه بنیان گذار این شرکت، آکیو تویودا مدیریت این شرکت را بر عهده دارد.

نوشته شده در شنبه 30 شهريور 1392ساعت 15:31 توسط admin |

در این روزها که اخبار نمایشگاه فرانکفورت 2013 در محوریت قرار داشت ، هنسی از برنامه ای با نام HPE700 برای تیونینگ مک لارن MP4-12C خبر داد.

بزرگ‌ترین تغییرات در قسمت موتور این محصول صورت گرفته، جایی که مهندسین هنسی با بهینه سازی ECU، بروز رسانی اینترکولر و سیستم اگزوز توانسته اند قدرت و گشتاور موتور 3.8 لیتری V8 مجهز به توربوی دوقلو را به ترتیب با 88 و 130 واحد افزایش به 704 اسب بخار و 728 نیوتن متر برسانند. این تغییرات شتاب صفر تا صد نزدیک به 2.8 ثانیه ای و پیمودن یک چهارم مایل در 10.3 ثانیه با سرعت 220 کیلومتر در ساعت را سبب شده‌اند.

  

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 16:32 توسط admin |

کوپه اسپرت آلفا 2014 بزودی با قیمتی حدود 70 هزار دلار به بازار می‌آید تا چالشی برای پورشه کیمن، شورولت کوروت و بسیاری از کوپه های اسپرت امروزی ایجاد کند.


پیشرانه چهار سیلندر توربوی 1.75 لیتری این خودرو با 240 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور ممکن است کوچک به نظر آید اما با توجه به وزن خالص 844 کیلوگرمی این خودرو می‌توان این ارقام را به راحتی پذیرفت. این وزن حدود 453 کیلو از یک سوباروی BRZ با توان 200 اسب بخار هم کمتر است! برای کاهش وزن از ترکیبات آلومینیوم، فیبر کربن، پلی اورتان تزریقی و ورقهای SMC استفاده شده و شیشه‌ها نیز با ترکیبی سبک وزن، 15 درصد سبک‌تر ساخته شده‌اند. شاسی یک تکه خودرو نیز از جنس فیبر کربن است و تنها 65 کیلوگرم وزن دارد.

آلفا رومئو 4C می‌تواند با کمک کلاچ دوگانه و موتور پر قدرت خود ظرف 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و البته نهایت سرعت آن نیز 258 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. بنابراین ما با یک سوپر اسپرت طرف نیستیم و نباید انتظارات بالایی از این خودرو داشت. مصرف سوخت خودرو 4C به طور متوسط 6.8 لیتر و میزان CO2 تولیدی آن 157 گرم در کیلومتر اعلام شده است.
آلفا رومئو تولید سالانه این خودرو را به 3500 دستگاه محدود کرده تا به این ترتیب به خاص بودن و محبوبیت آن کمک کند.

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 15:25 توسط admin |

اولین جلسه مشترک مدیران عامل دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور با هدف «همکاری مشترک» روز گذشته در ایران خودرو برگزار شد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد‌ هاشم یکه زارع، مدیرعامل جدید ایران خودرو عزم خود را برای ایجاد یک همکاری مشترک با سایپا جزم کرده است.

خودروسازان در جلسه روز گذشته خود در حالی صحبت از همکاری مشترک در مواردی مانند طراحی پلت‌فرم و تولید قطعات کرده‌اند که کارشناسان این کار را سخت و البته خوب می‌دانند.
سعید لیلاز، کارشناس مسائل اقتصادی در این مورد با تاکید بر اینکه پیش از این نیز میل به این همکاری وجود داشته می‌گوید: با تشدید تحریم‌ها و کاهش فروش خودروسازان شاهد بیشتر شدن این میل هستیم. لیلاز با اشاره به اینکه همکاری مشترک کار ساده‌ای نیست، می‌افزاید: به هر حال ایران خودرو و سایپا دو شرکت مستقل هستند و هر کدام مسایل خاص خود را دارند، اما این همکاری باید واقعا میان این دو خودروساز رخ دهد و باید منتظر مشخص شدن نتایج ماند.
دو خودروساز بزرگ کشور با حضور در این جلسه مشترک اعلام کردند که می‌خواهند در کنار رقابت در بازار داخلی، در سطح بین‌المللی ارتباطی دوستانه در جهت صدور برندهای خود به بازارهای جهانی داشته باشند. کارشناسان عقیده دارند که همکاری خودروسازان در عرصه‌های بین‌المللی می‌تواند اثرگذارتر باشد، برای مثال داشتن یک شرکت خدمات پس از فروش مشترک میان ایران خودرو و سایپا در کشوری که بازار هدف هر دو آنها است، می‌تواند به کاهش هزینه‌هایشان کمک فراوانی کند.
هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیش از این در مراسم معارفه خود بر اتحاد خودروسازان با هدف پیشبرد صنعت خودرو تاکید کرده بود. بررسی استراتژی صنعت خودروی کشور و راه‌های برون رفت ازمشکلات فعلی صنعت خودروسازی در دولت تدبیر و امید نیز از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه مشترک دو خودروساز بوده است. خودروسازان قصد دارند برای بهتر پیش بردن اهداف خود کارگروهی متشکل از مهندسان و مدیران ایران خودرو و سایپا برای اجرایی کردن اتحاد استراتژیک بین این دو خودرو ساز نیز در هفته آینده برگزار کنند.

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 14:51 توسط admin |

آیا کاترهام که اینک در کنار شریک جدید و قدرتمندی چون رنو قرار گرفته، از تک محصولی و جمود خارج می‌شود؟ پاسخ این پرسش در گذر زمان مشخص خواهد شد. اما معرفی اولین محصول واقعاً جدید بعد از آن همه مدل هفت یک جور می‌تواند نوید بخش یک تغییر باشد.

آئروسون کانسپت یک اسپرت به سبک کاترهام است. خودرویی سبک، بدون سقف و حتی بدون حفاظ شیشه جلو.


با این وجود چراغهای گرد و قورباغه ای مدل هفت جای خود را به چراغهای مدرن جدید داده‌اند و مهم‌تر از آن سبک بدنه دیگر OpenWheel نیست؛ و چرخ‌ها داخل بدنه و گلگیر قرار گرفته‌اند نه به سبک خودروهای فرمول و جدا از بدنه!


کاترهام در ساخت آیرو سون از مواد مرکب و فیبر کربن استفاده کرده است که ثمره کار تیم فرمول یک کاترهام روی این خودرو است. بر خلاف سون، به آیرودینامیک اهمیت بیشتری داده شده و حتی نامگذاری این خودرو نیز بیانگر همین امر است.


اطلاعات فنی، توانایی‌ها و ویژگی‌ها و تصاویر با کیفیت‌ تری از این خودرو را با رونمایی رسمی از آن منتشر خواهیم کرد. در عین حال کاترهام به جد در حال کار روی آلپاین است تا آن را برای سال 2016 و برای رنو آماده سازد.

نوشته شده در جمعه 29 شهريور 1392ساعت 14:41 توسط admin |

LB Performace، تیونری از سرزمین طلوع خورشید،ژاپن. تیوتری که بیشتر وقت خود را صرف تیون خودروهای معروف جهان می کند. از جمله پروژه های موفق این تیونر، تیونینگ نیسان GT-R و یک فراری 458 می باشد اما حالا بنظر می رسد به سراغ آونتادور رودستر رفته تا خودرویی کاملا متفاوت خلق کند.

هم اکنون دو تیزر به شکل عکس راهی اینترنت شده که از طریق آن می توان به اسرار LB پی برد. انتخاب جزئیات قرمز مانند چرخ ها، بدنه سفید و فیبرکربن، خودرویی سه رنگ بوجود آورده است.

 

در حال حاضر جزئیات بسیار محدود است اما اطلاعات بیشتر طی هفته های آتی بدست خواهد آمد.

نوشته شده در چهار شنبه 27 شهريور 1392ساعت 18:3 توسط admin |

برای سال 2014، کیا قرار است روی کراس اوور شیک و محبوب خود یعنی اسپورتیج، فیس لیفتی را به بازار ارائه کند تا همچنان این خودرو را در برابر رقبای جدیدتر، مسلح نگاه دارد.
در نگاه اول چراغهای مه شکن و جلوپنجره مشبک در مدل EX تغییرات اندک ظاهری را نشان می‌دهند. همچنین چراغهای HID که به صورت سفارشی نصب می‌شوند و چراغهای LED نیز جلب توجه مختصری می‌کنند. در مجموع، تغییرات قابل توجهی دیده نمی شوند.


تغییرات داخل اتاق نیز محدود می‌باشند. تجهیزات استاندارد جدید از امتیازات قابل ذکر اند. از جمله فرمان تلسکوپی و صندلیهای تاشوی عقب و دریچه دسترسی به فضای بار و سیستم تهویه صندلی‌ها در کنار روکش چرمی و سانروف پانوراما و سیستم ناوبری GPS و هشدار ترافیک SiriusXM و همچنین یک سیستم سرگرمی قابل اتصال به گوشی‌های هوشمند.


کیا اسپورتیج از سال 93 در سبد محصولات کیا قرار گرفت و نسلهای دوم و سوم آن محبوبیتی دو چندان یافت. مخصوصاً نسل اخیر که از سال 2010 توسط پیتر شرایر طراحی و وارد بازار شد و سال 2011 خودروی سال شناخته شد. سال 2012 موسسه جی دی پاور این خودرو را با پنج ستاره در صدر لیست خودروها از لحاظ قابلیت اطمینان و ارزش در برابر هزینه قرار داد.

  

نوشته شده در سه شنبه 26 شهريور 1392ساعت 16:57 توسط admin |

تیونر محبوب آلمانی، کارلسون از برنامه جدید خود که تیون مرسدس بنز اس کلاس 2014 است پرده برداشت و تصاویر آن را راهی اینترنت کرد.

 

طراحی بیرونی این خودرو کمی با نسخه استاندارد تفاوت دارد و البته که جذاب تر هم شده است. کارلسون این هتل 5 ستاره را به سپر جلوی جدید که هوای بیشتری وارد آن می شود، رکاب های جانبی (RS) و اسپویلر های جانبی که در جلوی خودرو واقع شده اند، تجهیز کرده است.در عقب هم یک سپر جدید و اگزوز ها دوقلوی اسپرت خودنمایی می کنند. همچنین مشتریان می توانند رینگ های 19 تا 21 اینچی برای اس کلاس خود سفارش دهند.

اما زیر کاپوت این قصر لوکس: موتور 4.7 لیتری V8 مرسدس اکنون می تواند 610 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید کند یعنی 154 اسب بخار افزایش قدرت و 200 نیوتن متر افزایش گشتاور. همچنین کارلسون به سراغ موتور 5.5 لتیری V8 مرسدس S63 AMG هم رفته است، و با انجام فوت و فن ها خود، قدرت خروجی آن را به 780 اسب بخار و گشتاور آن را به 1050 نیوتن متر رسانده است و این یعنی افزایش 195 اسب بخاری قدرت و 150 نیوتن متری گشتاور.

 

کابین هم با اصلاحات چوبی و چرمی همراه شده و ردیف عقب هم از سیستم سرگرمی جدید بهره می برد، Wi-Fi یکی از سیستم ها کابین این خودرو است. علاقه مندان به موسیقی هم می توانند در کابین راحت این خودرو از شنیدن صدای REVOX نهایت لذت را ببرند. تجهیزت جدید دیگری که به فضای داخلی این خودرو اضافه شده اند عبارت اند از: کف پوش پوست گوسفند، یک یخچال و یک جاسیگاری سفارشی

      

 

نوشته شده در دو شنبه 25 شهريور 1392ساعت 17:41 توسط admin |

فرانکفورت 2013: تک آرت با معرفی پکیج Gran GT اولین تیونری شد که به سراغ فیس لیفت پانامرای 2014 می رود . . .

کیت بدنه گرند جی تی که 42 میلیمتر در محور جلو و 84 میلیمتر در محور عقب به عرض پانامرا افزوده است، از ترکیب فیبرکربن با پلی اورتان ساخته شده که شامل سپر جدید جلو با ورودی هوای نسبتا بزرگ، کاپوت جدید، رکاب های جانبی، گلگیرهای عریض تر، اسپویلر سقفی، باله ثابت عقب و دیفیوزر عقب می شود. تک آرت همچنین از سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ بهره گرفته که خروجی های دوبل در طرفین دارد.

  

برای رینگ ها، تک آرت دست مشتریان را باز گذاشته تا طرح های مختلف را با سایزهای 20 تا 22 اینچی سفارش دهند؛ البته پیشنهاد ویژه تیونر رینگ های 22 اینچی فورج کاری شده Formula III است که با رنگ مشکی براق تزیین شده اند.

درون کابین خودرو نیز علاوه بر تریم کربنی، دو نمایشگر هفت اینچی، روکش چرمی و فرمان سه شاخه جدید نیز به چشم می خورند. مهندسین تک آرت هنوز درحال بهبود پیشرانه 4.8 لیتری پانامرای توربو هستند تا قدرت 520 اسبی آنرا به 580 اسب بخار افزایش دهند.

  

نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1392ساعت 14:36 توسط admin |

BMW i3 برای اولین بار به صورت رسمی در نمایشگاه فرانکفورت از آن رونمایی شد. این خودروی هیبریدی قرار است با قیمت 42.275 هزار دلاری در اوایل سال آینده عرضه شود. اما می‌توان شباهت‌هایی بین این خودروی هیبریدی با خودروی مفهومی 2 سال پیش BMW در همین نمایشگاه یافت.

 
BMW I3 از دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی بهره می‌برد که پیشرانه الکتریکی آن در انتهای خودرو قرار دارد و قادر است به کمک یک باتری یون لیتیوم 22 کیلووات ساعت قدرت 170 اسب بخاری و گشتاور 184 پوند بر فوت را تولید کند که در این حالت قادر خواهد بود مسیر 80 تا 100 مایلی را بپیماید. البته برای پیمودن مسیر بیشتر موتور بنزینی به کمک آن می‌آید ولی تنها 10 لیتر سوخت بنزین در مخزن این خودرو جای می‌گیرد و قادر است تا مسافت طی شده قبلی را به 180 مایل افزایش دهد. البته جنس بدنه این خودرو از کامپوزیت سبک به همراه پلاستیک تقویت شد و فیبر کربن است که بر روی شاسی که ترکیبی از آلومینیوم و منیزیم است سوار شده است.

 
با این توصیفات شاید شاهکار این خودروساز آلمانی انقلابی در صنعت طراحی و ساخت و تولید انبوه چنین خودروهای هیبریدی و به صرفه ای باشد.

نوشته شده در شنبه 23 شهريور 1392ساعت 19:14 توسط admin |

فرانکفورت 2013 : حالا دیگر بدون هیچ حرف و حدیث و تعصبی می توان منصوری را بعنوان یکی از برترین ها و حتی برترین برند در دنیای تیونینگ به شمار آورد . منصوری در فرانکفورت نشان داده که فقط متخصص تغییر ظاهر با فیبرکربن نیست و توانایی های انجام کارهای بزرگ را دارد . منصوری در فرانکفورت قدرت و زیبایی را با هم در آمیخته است .

منصوری در این نمایشگاه دو شاهکار زیبا و قدرتمند براساس خودروهای ایتالیایی به روی صحنه آورده است . لامبورگینی کربونادو نسخه ی روداستر و فراری F12 La Revoluzione !

کیت بدنه ای که منصوری بر F12 Berlinetta  پوشانده ، سبب شده تا یکی از خاص ترین خودروها شکل بگیرد . اما برای خاص تر کردن این اسب سرکش از پیشرانه ای با قدرت 1200 اسب بخار و گشتاور 890 نیوتن متر بهره گرفته شده است تا در نهایت برچسب قیمت  1,300,000  یورویی برروی La Revoluzione بخورد .

منصوری سپرجلوی این محصول را همانند دماغه ی برعکس شده ی خودروهای فرمولا1 توصیف می کند . دریچه های متعدد نصب شده در این قسمت باعث بهبود هوارسانی به موتور خودرو شده است . تغییرات نرم افزاری در واحد کنترل الکترونیک ، توربوشارژرهای بزرگتر و سیستم اگزوز جدید باعث چنین جهشی در افزایش قدرت شده اند . پس از این تغییرات اسب سرکش منصوری به  شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه ای و حداکثر سرعت 370 کیلومتر دست پیدا کرده است . La Revoluzione با رینگ های پنج پره ی جدید 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب که با لاستیک های پیرلی پوشیده شده اند در خیابان ها خواهد تازید.

رنگ بدنه Revolution Red به کابین هم نفوذ کرده و در ترکیب با فیبرکربن ، چرم گاو ، آکانتارا و امکانات متعدد دیگر نمایی متفاوت را برای راننده رقم زده است .

نوشته شده در شنبه 23 شهريور 1392ساعت 9:38 توسط admin |

فرانکفورت 2013: مازراتی با همکاری استودیوی طراحی Ermenegildo Zegna که هم اکنون در میلان ایتالیا مشغول فعالیت است با یک مدل مفهومی از کواتروپورت جدید به نمایشگاه آمد؛ آنها این سدان لوکس را لوکس تر کرده اند . . . !

 

این برای اولین بار نیست که طراحان معروف مد با خودروسازها همکاری می کنند؛ پروژه هایی مانند فیات 500 گوچی یا کرایسلر 300C جان وارویتوس (John Varvatos) یکی از معروف ترین مثال ها در این زمینه هستند. حتی خود مازراتی هم سابقه همکاری با طراحان مد را داشته که آخرین آن هم به سال 2011 میلادی بازمی گردد که گرن کابریو فندی را معرفی کرد.

 

در قسمت فنی پیش بینی می شود کواتروپورت با همان پیشرانه V8 استانداردش بدست مشتریان برسد یعنی یک موتور 3.8 لیتری V8 که با توربوهای دوقلو و با 530 اسب بخار قدرت و 710 نیوتن متر گشتاور می تواند صفرتاصد را در 4.7 ثانیه طی کرده و در نهایت نیز به حداکثر سرعت 307 کیلومتر برساعت برسد.

نوشته شده در جمعه 22 شهريور 1392ساعت 16:4 توسط admin |

نوشته شده در سه شنبه 19 شهريور 1392ساعت 18:42 توسط admin |

بنظر شما یک سوپر اسپرت معروف با چه چیزی زیبا می شود؟! صد در صد جواب شما تغییرات بدنه نیست چون سوپر اسپرت ها به اندازه کافی اسپرت هستند و کمتر پیش می آید که تیونری به سمت بدنه ی یک سوپر اسپرت معروف برود! اما تنها گزینه ای که باقی می ماند رینگ و لاستیک است.

به تازگی گروه SR Auto کانادا عکس هایی از آونتادور خود با چرخ های جدید منتشر کرده که جلوه ای تازه به آن بخشیده است. انتظار می رود کمی تغییرات روی این آونتادور شکل گرفته باشد که فعلا جزئیات آن در دسترس نیست.

این رینگ های که مانند زمرد می درخشند در کنار بدنه سفید، نمایی سرد و آرام به این گاو وحشی بخشیده اند.

نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392ساعت 17:41 توسط admin |

پژو 206 اس دي , تفاوت و باز هم زيبايي

پژو 206 اس دي پنجمين و آخرين گونه از انواع مختلف خودرو 206 به شمار مي آيد. اين خودرو در ميان مدل هاي ديگر خانواده خود شامل 206 هاچ بك 3 در و 5 در، كوپه روباز و استيشن به دليل برخورداري از صندوق عقب بزرگ و جادار، نقش خود را به عنوان يك خودرو خانوادگي تمام عيار به خوبي ايفا مي كند. 206 اس دي در قسمت عقب فضاي زيادي را براي سرنشينان فراهم كرده و ايمني بالايي را براي تمام مسافرانش به ارمغان مي آورد. صندلي هاي عقب اس دي قابليت تا شدن را دارند كه با اين كار ظرفيت صندوق عقب افزايش قابل توجهي پيدا مي كند.
دو نوع موتور بنزيني 4 سيلندر با ظرفيت هاي 1360 و 1587 سي سي براي 206 اس دي قابل سفارش است كه در حال حاضر در ايران فقط موتور 6/1 ليتري عرضه مي شود. هر دو موتور قابليت كاركرد با بنزين هاي متفاوت از نظر اكتان را داشته و از استاندارد آلايندگي يورو 4 پيروي مي كنند.
براي مطابقت بيشتر 206 اس دي با شرايط خانواده ها، سيستم تعليق عقب آن دوباره طراحي و مهندسي شده است تا بيشترين آسايش و رفاه را براي اعضاي خانواده شما به ارمغان بياورد.

 

دریافت کاتالوگ

 

 

 

دریافت دفترچه راهنما مشتری

 

 

 

 

دریافت تصاویر با کیفیت بالا

 

 

 

 

 

دریافت نسخه چاپی مشخصات فنی

 

 

 

 

تجهیزات

آخرین بروزرسانی

-

 

ترمز

سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA)،  ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك كاري،  ترمز عقب ديسكي

 

کیسه هوای ایمنی

كيسه هواي راننده و سرنشين جلو

 

فرمان

هیدرولیک

 

سیستم تهویه

دستی

 

سیستم صوتی

بلندگوي درهاي جلو،پخش CD با كنترل پشت فرمان

 

چراغها

چراغ مه شكن جلو و عقب،چراغ نقشه خوان،قابليت تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو،چراغ همراهي تا درب منزل در محيط هاي تاريك

 

آیینه‌ها

آيينه هاي جانبي دستي

 

شیشه ها

شيشه بالابر برقي درهاي جلو

 

تزئینات

تریم خاکستری

 

تجهیزات ایمنی

ايموبيلايزر،قفل مركزي با ريموت راديويي،كمربندهاي ايمني جلو با قابليت تنظيم ارتفاع،سيستم كنترل بخار بنزين

 

رینگ و لاستیک

فولادی

 

صندلی

صندلي راننده با قابليت تنظيم ارتفاع،پشت سري جلو با قابليت تنظيم ارتفاع،صندلي عقب با قابليت تاشوندگي

 

سایر تجهیزات

سيستم تنظيم سرعت برف پاك كن با سرعت خودرو

 

 

نوشته شده در شنبه 16 شهريور 1392ساعت 13:8 توسط admin |

405 جي ال ايكس، خودرو محبوب ايرانيان

پژو 405 كه در سال 1988 عنوان بهترين خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد يكي از پرفروش ترين خودروهاي ساخته شده در كشور است كه به دليل برخورداري از مزايايي همچون ايمني بالا، مصرف سوخت و آلايندگي پايين، خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قيمت مناسب، اتاق جادار و فرمان پذيري عالي به عنوان يكي از محبوب ترين و مطرح ترين خودروهاي ايراني شناخته مي شود.
موتور نرم و كم صداي اين خودرو 4 سيلندر بوده و با حجم 1800 سي سي، تلفيقي از قدرت و كشش مناسب را به همراه مصرف سوخت كم و آلايندگي پاييفني و رفاهي روز دنيان در اختيار قرار مي دهد.
پژو 405 جي ال ايكس از امكانات فني و رفاهي روز دنيا همچون موتور انژكتوري با مديريت الكترونيكي، شيشه هاي برقي، كولر، فرمان هيدروليك و آينه هاي برقي سود مي برد كه اين تجهيزات و امكانات به همراه ساير موارد ذكر شده، باعث موفقيت چشمگير اين خودرو در بازار ايران شده است.
405 جي ال ايكس داراي بدنه اي بسيار ايمن است كه در عين جذب ضربات وارده در تصادفات به واسطه نقاط جاذب انرژي، از استحكام بسيار زيادي در بخش اتاقك سرنشينان برخوردار است كه اجازه تغيير شكل آن و ورود صدمه به سرنشينان را نمي دهد.

در یافت کاتالوگ

 

 

دریافت دفترچه راهنما مشتری

 

 

 

دریافت تصاویر با کیفیت بالا

 

 

دریافت نسخه چاپی مشخصات فنی

نوشته شده در پنج شنبه 14 شهريور 1392ساعت 13:31 توسط admin |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد