در شرایطی ماجرای ورود خودروهای لوکس به ویژه پورشه از جزیره ابوموسی خبرساز شده که این واردات با استفاده از مجوز خاص صادر شده از سوی دولت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حدود دو سال پیش رییس‌جمهوری وقت با سفر به جزیره ابوموسی مجوز واردات خودرو بدون پرداخت تعرفه گمرکی را به هر یک از ساکنین این جزیره اهدا کرد.

پس از آن با توجه به سطح مالی ساکنین این جزیره، دلالان برای خرید این مجوزها فعال شدند. خودروهای وارد شده از جزیره ابوموسی بیشتر پورشه بوده و گفته می‌شود که سود واردکنندگان از واردات هر یک از این خودروها حدود 400 میلیون تومان بوده است.

این در حالی است که به گفته یک واردکننده خودرو، قیمت خرید هر یک از این مجوزها از ساکنین ابوموسی قیمتی حدود 50 میلیون تومان بوده است. در این زمینه معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخیراً اعلام کرده که ساکنین ابوموسی معتقدند که مجوزهای خود را ارزان فروخته‌اند بنابراین خریداران این مجوزها باید برای پرداخت مجدد پول، مراجعه کنند.

در این زمینه یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: از ابتدا نیز معلوم بود ساکنین ابوموسی با توجه به سطح مالیشان قادر به واردات خودرو نیستند. بنابراین بهتر بود دولت برای حمایت از آن‌ها راهکار دیگری را غیر از اعطای مجوز واردات خودرو بدون تعرفه در نظر می‌گرفت.

این واردکننده خودرو تصریح می‌کند: به نظر می‌رسد که مسوولان باید در رابطه با اعطای مجوزهای این چنینی دقت بیشتری کنند زیرا برخی از این مجوزها حاصلی جز ایجاد رانت و دلال پروری ندارد.

نوشته شده در دو شنبه 4 شهريور 1392ساعت 12:27 توسط admin |

بعد از انتشار نخستین تریلر ریوال حالا کمپانی سوئدی Ghost Games که ساخت این نسخه NFS به او واگذار شده، دومین تریلر آن را هم منتشر نمود که شادی هواداران لامبورگینی را به همراه داشت . . . 

 

می توان گفت که واکنش های اولیه به انتشار تریلر پیشین ریوال بسیار خوب بود علی الخصوص برای عاشقان اسب سرکش ایتالیایی چرا که بالاخره آرزوی چندین ساله شان برای رانندگی با فراری و حتی سوپرکار جدیدش F12 مجددا برآورده شده. اما حالا دومین گروهی که با دیدن این تریلر دچار هیجان مفرط می شوند هواداران لامبو هستند چون می توانند لذت راندن مجازی با لامبورگینی وننو را تجربه کنند.

 

قاعدتا هرکسی نمی تواند در دنیای واقعی پشت فرمان وننویی بنشیند که از 4 دستگاه آن یکی برای کمپانی ساخته شده و سه تای دیگر هم پیش فروش شده اند. احتمالا تنها چیزی که می توان گفت اینست که EA موچکریم! موعد انتشار NFS ریوال روز 28 آبان ماه 92 است.

نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1392ساعت 20:4 توسط admin |

یکی از محصولات تیونر ویلز.اند.مور YarroW نام دارد که برپایه لامبورگینی گالاردو LP560-4 صورت گرفته است. بهره‌گیری از سیستم اگزوز جدید و تغییر برنامه ECU قدرت و گشتاور تولیدی این گالاردو را به ترتیب به 620 اسب‌بخار و 785 نیوتن‌متر رسانده؛ یعنی 80 واحد افزایش قدرت و 245 واحد گشتاور بیشتر نسبت به مدل استاندارد . . .

در گایاردو YarroW سیستم ترمز نیز دچار تغییر شده بطوریکه دیسک‌های جلویی آن 14.96 اینچی با کالیبرهای 6 گیره‌ای و دیسک‌های عقب 14.7 اینچی با کالیبرهای 4 گیره‌ای هستند. رینگ‌های فورج‌کاری شده 20 اینچی نیز کاملا جدید بوده که افزوده‌شدن تایرهای 235 میلی متری در جلو و 305 میلی‌متری عقب، چسبندگی خودرو را دوچندان می‌کنند.

همچنین سیستم تعلیق جدید با کمک‌هایی که می‌توان تا 450 میلی‌متر ارتفاع آنرا تغییر داد، از دیگر مشخصه YarroW است. تیون موتور 12,500 یورو، کیت ترمز 13,998 یورو و رینگ و لاستیک نیز 11,400 یورو قیمت خواهند داشت.

نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1392ساعت 19:38 توسط admin |

آئودی قبل از برپایی نمایشگاه فرانکفورت 2013 فیس لیفت لوکس ترین محصولش یعنی A8 را معرفی کرد؛ خودرویی که بعنوان مدل 2014 شناخته شده و عرضه آن از پاییز جاری ابتدا از بازار آلمان و با قیمت پایه ای 74,500 یورو یا معادل تقریبی 99,700 دلار شروع می شود . . .

در A8 جدید می توان دید که جلوپنجره، سپر جلو و حتی کاپوت کشیده آن مجددا طراحی شده اند اما چیزی که آئودی بیش از همه به آن تاکید دارد استفاده از نسل جدید LEDها در چراغ های A8 است که تنها برای نسخه های V8 آن در آلمان بصورت استاندارد بوده و در مابقی مدل های یک آپشن سفارشی خواهد بود.

در چراغ های جلو از تکنولوژی Matrix LED استفاده شده که شامل 25 دیوید هوشمند است یعنی بسته به شرایط جاده ای می توانند جداگانه روشن/خاموش شوند. دومین مشخصه جدید A8 استفاده از Sequentiall LED برای چراغ های راهنماست؛ چراغ های راهنمای این خودرو متشکل از 18 دیود در جلو و 24 دیود در عقب بوده که روشن شدن آن بصورت ترتیبی و یک به یک است. 

 

 

نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1392ساعت 12:45 توسط admin |

 

درگ تایمز 2013 شاهد رکورد جدیدی در کلاس Super Car بود؛ این نیسان 700 اسبی که با پکیج Stage 2 تیونر انگلیسی EcuTek آمده بود برای پایان دادن به مرحله دهم این مسابقات، سه بار روی خط استارت قرار گرفت . .

نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1392ساعت 14:32 توسط admin |

تویوتا برای سال آینده فیس لیفتی نسبتاً عجیب و افراطی برای پرادو معرفی می‌کند. عمده‌ترین تغییرات به پوزه خودرو و طراحی تغییر یافته چراغ‌ها بر می‌گردد.


ما درباره نسل چهارم لندکروزر پرادو سری 150 که اواخر سال 2009 معرفی شد صحبت می‌کنیم و نباید این خودرو را با لندکروزر بزرگ‌تر V8 اشتباه گرفت.


چشمهای بیرون زده پرادو با چراغهای LED، چراغهای عقب پله ای شکل، افزودن قابلیتهای خارج از جاده، درب عقب بزرگ همانند خودروهای ون، اسپویلر عقب، نوارهای عمودی جلوپنجره و سپر ضخیم و ضربه گیرهای جلو و تغییر محل پلاک از اصلاحات انجام شده‌اند.


کابین نیز دست‌خوش تغییرات و بروز رسانی هایی در تجهیزات و امکانات شده و یک سیستم سرگرمی ارتقا یافته از جمله موارد قابل توجه است.


در مورد پیشرانه هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده ولی موتورهای V6 سه و چهار لیتری احتمالاً با بهبودهایی روی این ماشین همچنان به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1392ساعت 12:44 توسط admin |

پس از لو رفتن تصاویر لکسس GX، بالاخره لکسوس فیس لیفت 2014 GX 460 را رونمایی کرد.

این خودرو بسیار با مدل‌های قدیمی فرق دارد و یک نقطه قوت برای لکسوس به حساب می‌آید.نمای جلویی این خودرو کاملا دگرگون شده و یک جلو پنجره مشبک اسپیندل به این خودرو اضافه شده است.چراغ‌های جلو هم تغییر کرده‌اند و LED ها که برای خودنمایی در روز تعبیه شده‌اند، داخل چراغ‌های جلو جاسازی شده‌اند.

ساختار اصلی نمای عقب باقی مانده است اما چراغ‌ها و سپر عقب از تو طراحی شده‌اند.

تغییرات داخلی کمی محدودتر است.یک سیستم سرگرمی بروز شده و یک نمایشگر هشت اینچی لمسی از ویژگی‌های داخل این کابین است.همچنین صندلی‌های چرم سوراخ دار به همراه گرمکن صندلی‌های جلو نیز به این خودرو اضافه شده است.البته امکانات دیگری از قبیل کنترل اتوماتیک مطبوع سه منطقه ای، کمک پارک و GPS نیز در دسترس است.

قدرت این خودرو از یک موتور 4.6 لیتری V8 بدست می‌آید که 301 اسب بخار است.همچنین گشتاور این خودرو به 445 نیوتن متر رسیده است.این قدرت از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به صورت دائمی به سیستم چهار چرخ متحرک و سیستم تعلیغ لغزش محدود می فرسد.تخمین زده می‌شود مصرف سوخت این خودرو در شهر حدود 15.6 لیتر و در جاده حدود 11.7 لیتر در هر 100 کیلومتر باشد.

قیمت این خودرو برای مدل استاندارد از 49.715 دلار آغاز و تا 60.715 دلار برای مدل لوکس ادامه پیدا می‌کند.

نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1392ساعت 12:7 توسط admin |

سلام.قرار شده که هر هفته جمعه ها،یک پستی به نام «تجربیات خودرو ها» بگذاریم.این پست به این منظر است که شما درک و مفهوم بهتری از ماشین های ایرانی و خارجی داشته باشید.البته ماشین های خارجی که کم اشکال دارند.این ماشین های ایرانی هستند که کلی فوت و فن دارن.

سلام خدمت دوستان من ماشین های زیادی داشتم و سوارشدم ،میخوام تجربه رانندگی با هرکدومشون رو به صورت واقعی و نه بصورت تعصبی بیان کنم:
اولین ماشین من پراید 84 بود که خوب نیازی به تعریف نداره،(توصیه من به شما اینکه فقط برای داخل شهر استفاده کنید) سواری جاده ای بسیارمزخرفی داشت.
دومین ماشین من ال 90 مدل 87 بود که وقتی از پراید سوارش شدم گفتم عجب ماشین نرمیه ، انصافا ماشین نرم و خوبی و همچنین ماشین ایمنیه، من با ال 90 در جاده با سرعت 185تا رفتم ولی از 170 به بعد ماشین به زور به 180 میرسه و همچنین احساس نا امنی رو حس می کنید ولی در کل ماشین خوبی مزایای ال90 شتاب خوب(درحد موتور1600) هندلینگ خوب(تاسرعت 70-80)ترمزهای خوب(زیرسرعت 120)
معایب: دید عقب خوب نیست آینه ها دید خوبی نداره صدای موتور از سرعت 140 به بعد داخل اتاق

ماشین سوم من مگان 2000 مدل 91 بود. مگان ماشین نرمیه و هندلینگ خوبی داره ترمزهاش واقعاخوبه فرمون بسیار نرمی داره و بسیار خوش دسته گشتاور خوبی داره البته بعد از سرعت 70 ولی معایب آن: شتاب خوبی نداره و مدل های مونتاژی داخل ایران زود به صدا میفته قطعاتش گرونه تا سه سال کم خرجه

ماشین چهارم من x33 بود. این ماشین موتور خوبی داره ولی نرم نیست و عقب ماشین میکوبه، دو دیفرانسیل نیست،دنده اش خوب و نرم نیست ولی ترمزش خوبه درکل حس شاسی بلند بهت دست نمیده از گیربکسش هم صدای پول خورد میاد(البته مشکل مونتاژ) من شخصا با هاش حال نکردم

ماشین پنجم من سوناتا 2007 چهار سیلندربود کلا ماشین خوبیه ولی زیاد نرم نیست کمی خشکه تو دست اندازها شتاب خوبی داره سرعت خوبی میره ولی ترمزش مشکل داره یعنی مثل مگان قوی نیست باید توی شهر با احتیاط برانید ولی توی جاده با سرعت بالا خوبه بد نیست ولی بازم به مگان نمیرسه ولی صدای موتور داخل اتاق زیاد نمیاد

ماشین ششم من مزدا3 جدید تیپ 3 بود. این ماشین واقعا برای داخل شهر و جاده عالیست کم مصرف پرشتاب و دارای هندلینگ خوبی برای لایی کشی های خیابان است امکانات خوبی داره esp هم داره ترمز خوبی داره در حد مگان بسیار کم استهلاک فرمون خوش دستی داره و بسیار نرم می باشد

ماشین هفتم من ماکسیما بود که خوب نیازی به تعریف نداره ولی کمی ایراد داره : تو سرعت بالا (120 به بالا) توی پیچ عقبش در میره فرمونش زیاد نرم نیست esp نداره مصرفش داخل شهر اگر با 110 به پایین برانید صدی 12 است ولی اگه پر شتاب و سرعتی برانید صدی 15 ولی در جاده با سرعت 120 تا صدی 8/5
ازمعایبش هم نداشتن esp هستش البته تو این مدل

ماشین هشتم من که الان زیرپامه اپیروس سوپررویال است این ماشین واقعا یک هتل 5ستاره است امکانات خوبی داره هرچی که لازمه روش سواره ازنظر فنی دارای یک موتور قدرتمند 3800cc میباشدوگیربگس 5سرعته که عملکرد خوبی داره شتاب عالی درحدبنزو بی ام و(برادرخانمم بی ام و داره 525، سوسکش کرد)
مصرف من با کولر درمشهدبا ترافیکهای عجیب و غریب صدی 13.5 و در جاده با سرعت 110 صدی 8و با سرعت 180تا240 به مدت نیم ساعت صدی 10
ماشین فوق العاده نرمیه فرمونش برقیه و صندلی های نرمی داره سرنشینان عقب احساس vip رو دارن ولی.. ترمز خوبی نسبت و وزنش نداره البته در مقایسه با آزرا
هندلینگش نسبت به آزرا و حتی سانتافه ضعیفه(هندلینگ مگان که espنداره ازاین بهتربود) و تامین قطعاتش بدیل تحریم ها و عدم تولید در مدلهای جدید کم و گرونه
ولی کم استهلاکه
خلاصه شتاب و گشتاور خوبی داره اگه کسی مصرف کننده باشه برای نگهداری ماشین خوبیه ولی تو شهرهای بزرگ مشکل پارک زیاده چون 5متره

امید وارم از تجربیات من استفاده کرده باشید منتظر تجربیات بعدی من باشید.

نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392ساعت 18:10 توسط admin |

باز هم گردهمایی Pebble Beach و حضور جدیدترین و لوکس ترین خودروهای دنیا در کنار هم. اما این بار سورپرایزی بزرگ از دنیای سوپراسپرت به این گردهمایی پا گذاشت.

در حالیکه تمام خودروسازان با اخبار خودروهای جدید خود سایت ها را تسخیر کرده بودند، لاراکی موتورز (Laraki Motors) که یک سازنده گمنام خودروهای اسپرت در مراکش است، به صورت پنهانی ساخت یک خودروی سوپراسپرت را تکمیل می کرد. سوپراسپرتی که با حضورش در Pebble Beach تمام نگاه ها را به خود معطوف کرد. عضو جدید سوپراسپرت ها Epitome نام دارد.

تنها 9 دستگاه از این سوپراسپرت که فعلا در فاز کانسپت قرار دارد، روانه بازار خواهد شد. برای ساخت این خودرو از شاسی کوروت C6 استفاده شده است اما استفاده از پنل های فیبرکربنی سبب شده اند تا Epitome تنها 1270 کیلوگرم وزن داشته باشد. موتور شورولت 7 لیتری V8 با اجزای جدید و ترکیب با دو توربوشارژر، قدرت 1200 اسب بخار را به این هیولا بخشیده است.

جالب اینجاست که لاراکی اپیتوم، گازسوز است و همچنین می توان از اکتان110 برای سوخت آن استفاده کرد. در این حالت بنا به گفته شرکت قدرت Epitome به مقدار عظیم 1750 اسب بخار می رسد! پذیرفتن این رقم از یک کمپانی گمنام مطمئنا سخت است. بنابراین برای اثبات توانایی های فنی باید منتظر بود، اما از نقطه نظر طراحی، مطمئنا Epitome سایر رقبا را به چالش خواهند کشاند. برای تصاحب این خودروی خاص باید در حدود 2 میلیون دلار پرداخت کرد.

 

 

شرکت لاراکی توسط عبدالسلام لاراکی در کازابلانکا و در سال 1999 تاسیس و البته بهره برداری از آن در سال 2008 آغاز شد. موسس شرکت یک طراح قایقهای بادبانی لوکس بود که عمدتا به شاهزادگان بحرین فروخته می شد. همکاری این شرکت با فرانکو اسپارو و تعدادی از مهندسان سابق بوگاتی نظیر دکتر پیتر تاتزر (Dr Peter Tutzer)، اولین نسخه کاسپت خود را در سال 2002 در ژنو رونمایی کرد. خودرویی که تولید آن در سال 2008 آغاز شد و ترکیبی از شاسی لامبورگینی دیابلو و موتور دوازده سیلندر 6 لیتری مرسدس بنز با توان 920 اسب بخار بود. این خودرو که Fulgura نام داشت با کمک چهار توربوشارژر خود قادر بود به سرعتی بیش از 398 کیلومتر بر ساعت دست یابد و شتابی در حد 3.3 ثانیه داشت. با این وجود قیمت آن تنها 555 هزار دلار بود.

مدل دوم این شرکت نیز لاراکی براق (Borak) نام داشت که سال 2005 معرفی شد و قرار بود سال 2011 تولید شود اما هرگز این اتفاق نیافتاد. براق همان خصوصیات Fulgura را داشت اما فاقد توربوشارژر بود و نهایت سرعت آن به 310 کیلومتر می رسید. باید دید که سرنوشت سومین خودروی باراکی به کجا می انجامد.

 

نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392ساعت 17:45 توسط admin |

بی‌ام‌و اعلام کرده است که قرار است طرحی مفهومی از X5 eDrive هیبریدی در اتوشوی فرانکفورت ماه آینده به نمایش درآید.

قدرت این خودروی زیبا از یک موتور بنزینی توئین توربو چهار سیلندر با همکاری یک موتور 95 اسبی تأمین می‌شود.موتور الکتریکی انرژی خود را از یک باتری لیتیوم یونی بدست می‌آورد که در کف صندوق عقب جاسازی شده است. بی‌ام‌و می‌گوید این باتری را می‌توان از طریق پریز برق داخلی، ایستگاه های شارژ و یا Wallbox پر کرد.

این خودرو تنها با مصرف برق می‌تواند 30 کیلومتر مصافت طی کند و نهایتاً به سرعت 120 کیلومتر بر ساعت برسد.مصرف سوخت این خودرو هیبریدی تنها 3.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.همچنین این خودرو پاک 90 گرم گاز CO2 در هر کیلومتر منتشر می‌کند که در نوع خود بی نظیر است.

این نسخه از X5 زیبا تر از قبل هم شده است.ریل‌های جدید سقف و رینگ‌های آیرودینامیکی آلیاژی 21 اینچی، این خودرو را متحول‌تر از قبل کرده‌اند.راننده در این خودرو می‌تواند سه حالت برای رانندگی انتخاب کند:هیبرید هوشمند(intelligent hybrid)، تنها برق(pure electric) و صرفه جویی باتری(save battery).

نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392ساعت 16:54 توسط admin |

شورولت اعلام کرد که قرار است مدل 2014 شورولت کامارو کروک در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآید.

مانند نسخه کوپه، این مدل هم فیس لیفت شده است، این فیس لیفت شامل اصلاح ضربه گیرها، یک جلو پنجره مشبک جدید و چراغ‌های جدید باریک‌تر می‌شود.همچنین این مدل داری سیستم سرگرمی MyLink به همراه یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و اتصال بلوتوث/USB/AUX می‌باشد.

در اروپا این کامارو با یک موتور 6.2 لیتری VVT V8 که می‌تواند 432 اسب بخار قدرت و 569 نیوتن متر گشتاور تولید کند، عرضه خواهد شد.این پیشرانه به مدل کوپه اجازه می‌دهد ظرف 5.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و این در حالی است که شتاب نسخه کروک 0.2 ثانیه کندتر است.

باید بدانید که کامارو 2014 سال بعد راهی بازار خواهد شد و مدل کوپه آن برچسب قیمت 39.990 یورو و مدل کروک 44.990 یورو را خورده است.

نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392ساعت 14:48 توسط admin |

جی پاور تمایل دارد تا مدل M6 را کم کم به هیولایی غیر قابل مهار تبدیل کند . F13  پس از این جراحی  و دریافت کیت  Bi-Tronik III به قدرت 710 اسب بخار رسید .

زمانی که مدل M6  ب ام و با 560 اسب بخار معرفی شد خیلی ها منتظر بودند تا جی پاور به سراغ آن بیاید . جی پاور هواداران ب ام و را ناامید نکرد و با اضافه کردن سوپرشارژر ASA به موتور 4.4 لیتری V8 و دستکاری ECU به منظور تغییر در زمان جرقه زنی و سوخت رسانی ، هیولایی با 710 اسب بخار قدرت و گشتاور 890 نیوتن متر معرفی کرد . هم چنین سیستم اگزوز با یک نمونه از جنس تیتانیوم و 12 کیلوگرم وزن کم تر تعویض شده است . این افزایش قدرت 17,985 یورو برای مالک هزینه خواهد داشت.

این تغییرات سبب شده اند تا مدل جدید شتاب صفر تا دویست 10.8 ثانیه ای و سرعتی بیش از 300 کیلومتر در ساعت را ارائه دهد . مهندسین جی پاور برای بهبود کنترل پذیری از رینگ های 21 اینچی با پوششی از لاستک های میشلین در کنار  سیستم تعلیق قابل تنظیم coil-over استفاده کرده اند . مبلغی که برای رینگ و لاستیک های  جید و سیستم تعلیق باید پرداخت کرد به ترتیب 8,325  و 2,179 یورو می باشد . همچنین با  پرداخت 14,460 می توان  سیستم ترمزی با دیسک های سرامیکی سفارش داد .

نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392ساعت 14:24 توسط admin |
با پايان يافتن روند طراحي وانت پرايد، اين خودرو از سال آينده عرضه خواهد شد.اين وانت روي پلت‌فرم ارتقا يافته محصولات X100 (پرايد) توليد شده و موتور آن نيز موتور جديدي از خانواده موتور به كار رفته در محصولات X100 خواهد بود.
والا پراید سواری نمیتونه دو نفر رو بکشونه چه جور این پراید وانت میتونه بار بکشه؟؟؟!!!
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392ساعت 17:26 توسط admin |

لکسوس به تازگی یک تصویر از یک خودرو مفهومی جدید منتشر کرده است که قرار است که برای ماه آینده در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش بگذارد. در تیزرهای منتشر شده نمی‌توان چیزی خاصی را حدس زد بنابراین باید تا نمایشگاه منتظر بمانیم.

در این تصویر فقط چراغ‌های جلو و قسمتی از جلوپنجره مشبک دیده می‌شود. طرح چراغ‌ها همانند کانسپت سال گذشته این شرکت می‌باشد و همچنین شباهتی به مدل مفهومی LC-CC و کوپه RC دارد.
این مدل مفهومی شاید پیش نمایشی از مدل دیگر لکسس به نام NX می‌باشد که یک کراس اوور محسوب می‌شود و قرار است در ماه نوامبر در موتور شوی توکیو به نمایش در آید.
کوپه RC که انتظار می‌رود در نمایشگاه سال آینده به عنوان مدل مفهومی 2015 معرفی شود و به جنگ آئودی A5 و BMW سری 4 برود. لکسس در حال جاه طلبی بین خودرو ساز های آلمانی است و برای این کوپه موتور سوپر GT را در نظر گرفته است.
به هر حال باید تا 10 سپتامبر برای دیدن این کانسپت منتظر ماند. اما به نظر شما لکسس می‌تواند پا جای آلمانی‌های پر مدعا بگذارد؟

متاسفانه عکسی بهتر این بهتر پیدا نکردم

نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392ساعت 16:54 توسط admin |

تیونر B&B آخرین پروژه خود را معرفی کرده است،تیونینگ آئودی SQ5 TDI .

این خودروی متحول شده دارای یک کیت آیرودینامیکی بسیار زیبا می‌باشد،تغییرات آیرودینامیکی جدید این خودرو شامل سپر جلو جدید، قوس چرخ‌های طولانی‌تر و دیفیوزر جدید می‌باشد.همچنین این کراس اوور آلمانی دارای یک سیستم اگزوز اسپرت، سیستم تعلیق اسپرت(با کاهش 30 میلی‌متر ارتفاع) و رینگ‌های آلیاژی 22 اینچی در لاستیک‌های میشلن است.

بسته دوم می‌تواند تا 365 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند.اما قوی‌ترین پکیج 400 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور دارد-افزایش 87 اسب بخار و 150 نیوتن متر.این کراس اوور به همراه بسته سوم می‌تواند ظرف 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر و در نهایت به سرعت 275 کیلومتر بر ساعت برسد.

نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392ساعت 16:35 توسط admin |

نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392ساعت 20:41 توسط admin |

کدوم یکی شو دوست داشتی؟؟؟

نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392ساعت 18:2 توسط admin |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد