آئودی مدلهای سال 2014 سدان اسپرت و لوکس RS7 خود را قیمت گذاری کرد. قیمت مدلهای ارسالی به آمریکا از 105 هزار دلار شروع می‌شود.

تغییرات انجام شده روی این مدل، شامل ضربه گیرهای اصلاح شده، جلوپنجره مشبک لانه زنبوری، دو لوله اگزوز بیضوی وتریم های آلومینیومی مات یا فیبر کربن به صورت اختیاری است.
طراحی اسپرت خودرو به داخل کابین نیز سرایت کرده و پدالهای آلومینیومی، روکش چرم Valcona، فرمان پهن شده در قسمت پایین، تعویض دنده ویژه RS و تزئینات فیبر کربنی و آلومینیومی همراه با سیستم سرگرمی لمسی با قابلیت اتصال به اینترنت، در آن جلب توجه می‌کنند.

نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1392ساعت 22:49 توسط admin |

کمپانی مشهور لامبورگینی می‌خواهد در نمایشگاه فرانکفورت سپتامبر مدل جدیدی رونمایی کند که گمان زده می‌شود جانشین قهرمان بازنشسته یعنی گالاردو باشد.هم اکنون مشخصاتی از این مدل جدید راهی اینترنت شده است.حدود یک هفته پیش سایت carbuzz هم عکس‌هایی از این خودرو منتشر کرد که امکان دارد ظاهر اصلی آن به این عکس‌ها شباهت داشته باشد.

کمپانی مشهور لامبورگینی می‌خواهد در نمایشگاه فرانکفورت سپتامبر مدل جدیدی رونمایی کند که گمان زده می‌شود جانشین قهرمان بازنشسته یعنی گالاردو باشد.هم اکنون مشخصاتی از این مدل جدید راهی اینترنت شده است.حدود یک هفته پیش سایت carbuzz هم عکس‌هایی از این خودرو منتشر کرد که امکان دارد ظاهر اصلی آن به این عکس‌ها شباهت داشته باشد.

کد این مدل LP724 است و در مقایسه با گلاردو قدیمی طول بیشتری دارد(حدود 16 میلی متر افزایش طول).اما عرض و ارتفاع آن یکسان است یعنی به ترتیب 1900 میلی متر و 1165 میلی متر می‌باشد.انتظار می‌رود خودرویی شبیه به آئودی روی صحنه آید اما با توجه به اطلاعاتی که در دسترس است فاصله بین دو محور لامبو جدید حدود 3 سانت در مقایسه با R8 کم‌تر است.

در همین جهت شایعات نشان می‌دهند که نام این خودرو کابررا(Cabrera) خواهد بود،این نام هم مانند دیگر نام‌های خودروهای لامبو اعم از مدل‌های Miura، Gallardo، Navarra و Veragua اسم یک گاو اسپانیایی با اصل و نسب است.

نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1392ساعت 18:40 توسط admin |

همان طور که احتمالاً شما هم خبردار شده اید، بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی، علاوه بر پاداش نقدی 50 میلیون تومانی به بازیکنان و اعضای این تیم، حواله واردات یک دستگاه خودرو خارج از شمول مقررات ناظر بر واردات خودرو نیز هدیه شد.

گفته می شود که با توجه به امکان واردات هر گونه خودرو بدون در نظر گرفتن مقررات یاد شده، که می تواند طیفی از خودروهای گران قیمت نظیر فراری، رولزرویس، لامبورگینی و از این قبیل را شامل شود، سودی میلیاردی به فوتبالیستها خواهد رسید.
اما پرسشی که مطرح می شود، این است که چرا سایر افتخارات وطنمان از چنین بذل توجهی باید بی نصیب بمانند؟ چرا مخترعان، پژوهشگران، اساتید دانشگاه، قهرمانان ورزشی و نخبه های علمی، پزشکان متخصص، کارآفرینان، سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور و حتی کارگران و معلمان نمونه، لااقل از پرداخت عوارض 45 درصدی خودروهای با حجم موتور کم و مصرف سوخت پایین برای استفاده شخصی خود مستثنی نمی شوند؟

 

آیا این گونه نمی توان تشویقی عادلانه تر برای نخبگان کشور در نظر گرفت؟ در این صورت این فرصت برای برگزیدگان کشور نیز برای بهره بردن از حداقل یک خودروی نسبتاً شایسته و مدرن روز جهان هم فراهم خواهد آمد و در عین حال بار گرانی از نظیر هزینه و کاهش درآمد بر دوش دولت نخواهد گذاشت. آیا نخبگان ما شایسته این نیستند که از نعمت سواری یک خودروی ایمن و روز بدون پرداخت هزینه گزاف به دلالان و واردکنندگان و گمرک برخوردار شوند؟ دیدگاه شما در قبال چنین پیشنهادی چیست؟

 

 

نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392ساعت 15:0 توسط admin |

مسابقات این فصل موتورسیکلت‌های الکتریکی که FIM eRoadRacing نامیده می‌شود، آخر هفته گذشته در والنسیای اسپانیا آغاز شد. این رویداد در دو راند و 4 دور اسپرینت و 8 دور مسابقه و تحت سیطره موتور سیکلت Zongshen برگزار شد.

اما یک تازه وارد یعنی موتور سیکلت Renegade Z نیز با سوار کار 18 ساله خود بر روی سکو رفت.

به موازات این مسابقه، اخباری از شرکت H-Ker و برنامه فشرده آن‌ها برای تولید یک موتور سیکلت سوپر اسپرت الکتریکی و آزمایش آن در دمای بیش از 30 درجه فرانسه منتشر شد. اولین و تنها تصویر موجود از موتور سیکلت H-Ker، یک نمونه پروتوتایپ با توان 150 اسب بخار و توانایی رسیدن به سرعت نهایی 280 کیلومتر بر ساعت را گواهی می‌دهد که البته برای مسابقات فصل بعد یعنی سال 2014 FIM آماده خواهد شد. مشتاقان موتورسیکلت‌های الکتریکی، می‌توانند تا آن زمان و حضور اولین فرانسوی در کلوپ سوپر بایک های الکتریکی صبر کنند.

نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392ساعت 14:51 توسط admin |

تیونر آلمانی DMC ، پکیج Middle East را بر پایه پکیج SPIA برای فراری F12 Berlinetta معرفی کرد. واژه ی Middle East edition، از آن دست واژه هایی است که بیش تر نظر ایرانی ها تا اعراب را به خود جلب می کند و نسخه ی Middle East پورشه پانامرا مصداق بارز این کلام است.

بارزترین تغییر این مدل استفاده از کیت بدنه از جنس فیبرکربن، اضافه شدن یک اسپلیتر لبه ای ، هواکش سقفی، رکاب های جانبی وسیع تر، دیفیوزر عقب و اسپویلرهایی مشابه  599XX می باشد. همچنین نواری به رنگ سیاه مات از مشخصه های این مدل ویژه است. این خودرو با رینگ های آلیاژی 21 اینچی در جلو و 22 اینچی درعقب که با لاستیک هایی پیرلی پوشیده شده اند در خیابان ها دلبری می کند.

 

 

گذشته از لباس خاورمیانه ای فراری F12 Berlinetta، این تیونر آلمانی به کمک یک سیستم اگزوز تیتانیومی و دستکاری ECU  قدرت موتور 6.2 لیتری V12 را با 26 واحد افزایش به 766 اسب بخار رسانده است. این تغییرات سبب شده اند تا حداکثر سرعت این مدل 354 کیلومتر در ساعت باشد.

نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392ساعت 16:51 توسط admin |

هوندا اکنون شرکتی است که انواع محصولات از خودرو و موتور سیکلت گرفته تا قایق، هواپیما، اسکوتر و ربات های انسان نما می سازد. بنابراین دیدن یک ماشین چمن زن رکورد شکن با نشان هوندا چیز عجیبی نخواهد بود.

هوندا با مشارکت مجله تاپ گیر انگلستان و بر اساس تراکتور کوچک HF2620 یک ماشین فوق العاده چمن زنی را معرفی کرده است. این ماشین چمن زن از نوع سوار شونده و با بدنه ای سفارشی که به نظر از سایر وسایل نقلیه هوندا قرض گرفته و یا الهام گرفته شده و با موتور یک لیتری خورجینی موتورسیکلت هوندا VTR 1000F Firestorm یک اعجوبه تازه در این سری از وسایل به شمار خواهد آمد. قدرت 109 اسب بخاری و گشتاور 96 نیوتن متر در اختیار گیربکس شش سرعته سفارشی شده آن قرار می‌گیرد تا به چرخهای عقب منتقل شود. با این پیشرانه، ماشین چمن زنی هوندا قادر است ظرف تنها 4 ثانیه سرعت خود را به 96 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز به طور نظری به 214 کیلومتر بر ساعت بالغ می گردد!

 

این عملکرد ناشی از وزن بسیار پایین این وسیله است که با وزنی معادل 140 کیلوگرم بدون در نظر گفتن وزن راننده یا کاه و چمن جمع شده در مخزن، نسبت وزن به قدرت 1.279 کیلوگرم در هر اسب بخار، را ارائه می‌کند که در حد بوگاتی است!

تیغه های چمن زن با کمک دو موتور الکتریکی به حرکت در می‌آیند و می‌توانند با سرعتی در حد 4000 دور بر دقیقه بچرخند و خرده های علف یا یونجه را در مخزنی که در انتهای وسیله جاسازی شده جمع کنند. با این حال در حالت کارکرد چمن زن سرعت تا 24 کیلومتر بر ساعت بیشتر بالا نمی‌رود.

صندلی مسابقه ای کبرا، فاقد کمربند ایمنی است و گذاشتن کلاه ایمنی نیز تنها چاره موجود خواهد بود. بعلاوه برای در امان ماندن از صدای بالای 85 تا 90 دسی بلی و حتی 130 دسی بلی در حالت کارکرد ترکیبی دستگاه در زمان کار چمن زنی که به اندازه صدای یک جت تجاری در حال تیک آف است، می‌توان باعث آسیب فراوان و حتی از دست دادن شنوایی راننده شود. پس یکی از واجبات راندن این وسیله نیز، حفاظت کامل از گوش و شنوایی است!

نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392ساعت 16:39 توسط admin |

این پست رو برای مدیر شرکت سایپا میدم.آخه اینم شد ماشین؟؟؟؟!!!به چُس بنده به گوز پیوند!!!!!خودتون نیگاه کنید میفهمید.

نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392ساعت 13:27 توسط admin |

فراری کالیفرنیا، یکی از محبوب‌ترین خودروهای فراری که تیون کردن آن سابقه دیرینه ای دارد. نکات مثبت این خودرو را می‌توان در دو مورد خلاصه کرد: قیمت مناسب و تجربه رانندگی فوق‌العاده.

در دنیایی که همه فراری‌ها بیش از حد جدی هستند، یکی از آن‌ها لبخند بر لب دارد آن هم همین کالیفرنیا است حتی با توجه به اینکه خودروهای تون شده چهره خشن‌تری به خود می‌گیرند اما وقتی که کالیفرنیا تیون شود همچنان مهربان و شاد است! به تازگی کمپانی Ultimate Auto از آخرین پروژه خودش که فراری کالیفرنیا است، رونمایی کرده است.

این فراری تیون شده دارای رینگ‌های ساوینی 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب است که در لاستیک‌های پیرلی قرار گرفته‌اند.
این خودرو همچنین دارای ویژگی‌های جدید دیگری نیز هست که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی JL، سیستم ناوبری جدید، شیشه های دودی Lumar، رنگ سفارشی بدنه و کاهش ارتفاع سیستم تعلیق اشاره کرد.

نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392ساعت 17:36 توسط admin |

مرسدس بنز آکسور مفهومی با الهام از عناصر طبیعت و جمجمه انسان و حتی کلاه خود گلادیاتورها، یک کامیون افسانه ای و سطح بالا به نظر می‌رسد که از دنیای آینده و برای مبارزه ای سخت به میدان رقابت پا گذاشته است.

طراحی این کشنده توسط کارلوس بریو، طراح برزیلی انجام شده و تمرکز روی ارتباط بین گذشته و آینده و ابراز میراٍ فرهنگی و سنتی مرسدس بنز بوده است. بدان گونه که از بنز 190E تا مرسدس بنز F125 می‌توان رگه‌هایی را در طرح این ماشین دید.

 

نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392ساعت 17:27 توسط admin |

این شرکت عربی که مقر اصلی آن در لبنان است در حال آماده سازی نسخه ی نهایی اولین محصول خود است تا در ماه نوامبر در نمایشگاه خودروی دبی از آن رونمایی کنند .

در تصاویر جدید همانطور که مشاهده می کنید ، درب های این خودرو رو به عقب باز می شوند که به این حالت suicide doors گفته می شود . این سوپر اسپرت که 3.4 میلیون دلار قیمت گذاری شده است از یک موتور تخت 6 سیلندر با توربوی دقلو که توسط تیونر مشهور RUF آماده شده ، بهره می برد . این پیشرانه قدرت 750 اسب بخار ، گشتاور 1000 نیوتن متر ، شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه ای  و حداکثر سرعت 395 کیلومتر بر ساعت را برای گرگینه ی عربی به ارمغان آورده است

علاوه بر مشخصات فنی فوق العاده استفاده از تزیینات مختلف به بهای این خودرو می افزاید . چراغ های LED پوشش داده شده از الماس ، صندلی های چرم طلادوخت ، استفاده از فلزات گرانبها در کابین ، صفحه نمایش سه بعدی هولوگرافی و اهدای ساعت Cyrus Klepcys به مالک خودرو به ارزش 200 هزار دلار تنها بخشی از تزیینات گران قیمت این خودروست .

علیرغم پیشنهادهای متعدد ، اما تنها 7 دستگاه از لایکن هایپراسپرت ساخته خواهد شد . البته مسئولین شرکت ساخت نسخه ی  لایکن سوپراسپرت که ارزان تر است و در نسخه ی بیشتری تولید خواهد شد را  در دستور کار خود قرار داده اند .

 

نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392ساعت 15:5 توسط admin |

نخستین خودرو آمریکایی از مبدأ ایالات متحده به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد شد. به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه 28 تیرماه اولین خودرو سواری وارداتی شرکت ائل خودرو ارس (Convertible 2LT RS Package 2013 Camaro) از گروه جنرال موتورز از مبدأ میامی در ایالات متحده به دفتر شرکت در پاریس و از آنجا با خطوط هواپیمایی قطر به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد شد.

با توجه به این که گمرکات ایالات متحده اجازه صدور خودرو نو را به جهت حفاظت از تولیدات منطقه ای (GM کره جنوبی) صادر نمی‌کند، مطابق اسناد ارائه شده به گمرکات ایالات متحده مقصد نهایی این خودرو ایران منطقه آزاد ارس است و Title صادرات خودرو به ایران برای اولین بار صادر شده است. در نتیجه این خودرو و سایر خودروهایی که از طریق ائل خودرو وارد خواهند شد، طبق وعده‌های داده شده فقط برای فروش در ایالات متحده آمریکا و مطابق با استانداردهای اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا (NHTSA) تولید شده است. با توجه به استقرار دفتر مرکزی شرکت ائل خودرو ارس در منطقه آزاد ارس، تمامی خودروهای وارداتی این شرکت از طریق منطقه آزاد ارس به سرزمین اصلی ورود خواهند شد.

نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392ساعت 14:10 توسط admin |

اجاره بوگاتی برای آخر هفته
اگر مثل خیلی‌ها قادر نیستید قیمت بیش از یک میلیون دلاری یک بوگاتی ویرون را پرداخت کنید، شاید راه دیگری برای خاموشی آتش اشتیاق و عطش سرعت شما وجود داشته باشد. یک شرکت مستقر در بریتانیا با اجاره دادن تعدادی از خودروهایی که برای اکثر مردم دست نیافتی‌اند، فرصت یک سواری منحصر به فرد را ایجاد می‌کند.

در صدر خودروهایی که می‌توان برای مدت یک روز اجاره کرد و از قابلیتهای آن شگفت زده شد، بوگاتی ویرون قرار دارد که 25300 دلار هزینه در بر دارد. اگر هم خواستید که این دوره را به یک هفته افزایش دهید، باید تا 69 هزار دلار خرج کنید.

همچنین اجاره یک فراری انزوی مشکی و سفید روزانه 8 هزار و هفتگی 24 هزار دلار هزینه دارد. مک لارن SLR هم کمتر از 2 هزار دلار هزینه دارد. در حالی که می‌توان خودروهایی نظیر رولزرویس فانتوم، لامبورگینی مورسیه لاگو و آستون مارتین ونتیج V8 را نیز در لیست انتخاب هایتان داشته باشید. اجاره خودروهای مدل بالا در آمریکا و کشورهای عربی نیز رونق خاصی گرفته است. 

نوشته شده در جمعه 18 مرداد 1392ساعت 17:17 توسط admin |

براساس برنامه های تدوین شده گروه صنعتی ایران خودرو، متخصصان این خودروساز داخلی در پی آن هستند که یک خودروی SUV (شاسی بلند) تولید کنند.

به نقل از مشرق، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو چندی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این گروه صنعتی داخلی گفت: گروه صنعتی ایران خودرو برای حفظ و توسعه سهم بازار و پاسخ گویی به نیاز مشتریان تولید و معرفی تندر 90 اتوماتیک، رانای لوکس، دنا، یک خودروی شاسی بلند،‌ وانت تندر 90، وانت نیمه سنگین و خودروی سورن با موتور توربوشارژ را در برنامه سال 92 دارد.

نجم الدین همچنین مهم‌ترین برنامه ها و اهداف استراتژی‌های کلان شرکت را بعد از سال 1392 تولید و معرفی محصولات جدید از جمله خودروی سدان خانوادگی جدید، مدل سال  سمند LX،‌ ارایه و تولید وانت های سمند و PU1‌ در سال 1393، ارایه رانا با موتور دیزل در سال 1393، ‌ارایه و تولید اولین محصول از پلاتفرم های خانوادگی ایران خودرو در سال 1394 و ارایه و تولید اولین محصول از پلاتفرم های کوچک ایران خودرو در سال 1395عنوان کرد.
ازآنجا که بازار داخلی نشان از افزایش شیب درخواست مردم نسبت به خرید خودروهای SUV (شاسی بلند) هر روز بیشتر از گذشته دارد و از آنجا که تاکنون هیچ خودروساز داخلی موفق به تولید اینگونه خودرو نشده، نیاز داخلی از طریق واردات خارجی رفع می شود، بنابراین تدبیر در طراحی و تولید یک خودرو شاسی بلند داخلی، منطقی به نظر می رسد.

بنابه اطلاعات بدست آمده هم اکنون طراحی ماشین مدل SUV (شاسی بلندی) در ایران خودرو در دست اقدام است که مشخصات فنی آن برگرفته از موتور و سیستم انتقال قدرت سمند خواهد بود. به نظر می رسد رویه شرکت خودروسازی چری چین در تولید خودرو شاسی بلند تیگو یا ام وی ام x33 برپایه موتور خودرو ام وی ام 530 تکرار شود تا موتور سمند با نصب بر روی یک پلتفرم SUV، نخستین خودرو شاسی بلند با استفاده از تخصص و توان داخلی تولید باشد.

نوشته شده در سه شنبه 15 مرداد 1392ساعت 22:30 توسط admin |

حتما شنيدين كه بي ام دبليو و بنز چه محصولات جديدي به بازار دادن؟

بي ام دبليو، دكوراسيون داخلي جمبوجت هاي اختصاصي رو ميسازه و
بنز، هليكوپتر اختصاصي ميسازه و حالا محصول جديد پورشه...

منتظر پست های دیگر ما در آینده ای نه چندان دور بمانید...

نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1392ساعت 21:26 توسط admin |

به این سایت رأی بدهید</a

نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1392ساعت 16:58 توسط admin |

نوشته شده در جمعه 11 مرداد 1392ساعت 13:27 توسط admin |

 

[اگه باحال بود نظرتو بگو]

نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392ساعت 20:39 توسط admin |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد