طراحی داخلی پژو 308

هنگامی که در سال 2014 پژو 308 جدید وارد بازار شود، می‌توان یک هم آوردی سنگین را بین این خودرو، فولکس گلف و فورد فوکوس به انتظار نشست. مخصوصاً طراحی خاص و جالب 308 که کاملاً متمایز از رقبا و مدرن و آینده نگرانه است.

نسل دوم پژو 308 با الهام از استایل طراحی جدید پژو در مدلهای 208 و 508 در پاییز امسال وارد بازار می‌شود. تغییرات طراحی این خودرو نسبت به نسل پیشین بسیار انقلابی و جهش وار به نظر می‌آیند. کابین با اتمسفری همانند کابین خلبان و با توجه ویژه به ارگونومی، طراحی شده است. فرمان کوچک که در قسمت پایینی، تخت شده، می‌تواند حسی از راندن خودروهای مسابقه ای را بر انگیزد. داشبورد مینی مالیستی با چند دکمه ضروری و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 9.7 اینچی تجهیز گردیده که پیش از این در برادر کوچک‌تر یعنی 208 نیز دیده شده بود. تقریبا هر کاری را می‌توان از طریق این صفحه نمایش لمسی انجام داد. از قبیل تماس تلفنی، کنترل سیستم صوتی و گوش دادن به آهنگ، اتصال به اینترنت، کنترل سیستم تهویه مطبوع، کنترل سیستمهای الکترونیکی خودرو و از این قبیل. ترمز دستی الکترونیکی و دکمه حرکت-توقف (start-Stop) و همچنین کیفیت بالای مواد بکار رفته نیز جالب توجه اند.

قیمت پژوی 308 جدید از 17 هزار یورو آغاز می‌شود در حالی که رقبایی چون آئودی A3، مزدا 3 و هیوندای i30 در کنار گلف و فوکوس منتظر این رقیب تازه نفس اند. اما پژو نیز دندان شیر خود را برای تصاحب دوباره عنوان بهترین خودروی سال اروپا تیز کرده است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 17:7 | نویسنده : admin |
  • نوای کاروان
  • تریلر فیلم